Cuteki cute
Here ... My beautiful dream began. My success began. Only here ... My beautiful dream will become true. My success will be achieved. This is where ...
My heart is given. All my dreams recounted. All the joy and sorrow ... I share with you ... And I promise, I will continue with this blog, And you!

Friday 16 March 2012

Percutian yg Snad Best n Memenatkan... Spoil!


Holla !

Hye sume !

Spt yg dimaklum, ari ni Fika ke Kidzania...

Hmm... bestlah jugak... 

tp pnat gler lah... 

utk pngtahuan sume,

td Fika blik kol 5...Fika balik trus pngsan smpai kol 9 !

Isy, tired ! 

Fika kt situ jd pguam, plukis, n mcm2 lah!

ktorg dpt main 5 prkejaan je dlm masa 6 jam... 

Spoil right ? !

X sukelah !

Hmmm... dh lah beratur pnjg...

Sorry allz...

Sbb kt korg plak Fika mara... X sngaje k?? 

heheheh... drpd pg Kid Zania tu, baik lyan korg kt blog an?? 

Hehehe... Thats all...

mara ni... 2X ! hehhee....

No comments:

Post a Comment