Cuteki cute
Here ... My beautiful dream began. My success began. Only here ... My beautiful dream will become true. My success will be achieved. This is where ...
My heart is given. All my dreams recounted. All the joy and sorrow ... I share with you ... And I promise, I will continue with this blog, And you!

Saturday 10 March 2012

Kenali Fika !


Holla, Visitor.... 

Korg dh mkn??

Umphh.. jngnlah lebih2 lwat blog ni...

Nnt kena hempuk dngn baldi dr mak korg bru pdn muke! 

Hehehehe...

Hah, dh tngok gmba Fika?? 

Blom??

X tau??

Isy, isy... ni Fika! 


Simple about me...

- Nur Shafika Irdina bt Che Usman / Fika -
- 12 years old-
- Misi: Mendapat 5A-
-Visi: Akn berusaha utk lebih matang-

Hehehe! 

Hm... harap korg pon ... k??

brusahalah mnjd matang sikit... 

Hmm... tu ajelah...

Oh ya! Jngn lupe pergi ke bawah skali...

Ada mixpod ... boley dngar lagu.. best! 

pas tu ade chat box... 

hah! kat situ korg boleh chat2 ngn Fika! 

Fika confirm layan... 

Thats all... Bye2 !

No comments:

Post a Comment