Cuteki cute
Here ... My beautiful dream began. My success began. Only here ... My beautiful dream will become true. My success will be achieved. This is where ...
My heart is given. All my dreams recounted. All the joy and sorrow ... I share with you ... And I promise, I will continue with this blog, And you!

Wednesday 14 March 2012

Kidzania ! best !


Wow,,, visitor !!!! 

Haloowww,,, Fika brsmangat snad skang ni tau.. 

Nk tau ?? 

Esok, Fika akn bercuti with family at Kidzania.. 

hah??

ape tu?/

Hah, kwan2 ! 

kt situ, korg boley jadi apa korg nk jd masa bsar!

x paham?/

kt stu, korg boley bdah org, jd arkitek, angkasawan, penyanyi sume boleh ! 

best kn??

Fika nk jadi pnyanyi.. hehe ! 

klow nk tau lebih.. sila ke 

www.kidzania.com

tngok gmba ni :




boley jd pilot...



jd doktor gigi...



bomba... mcm2! 

hmm.. jom ramai2 ke situ !

kini dibuka di malaysia... !


No comments:

Post a Comment